Karel van Gorp nieuwe Directeur Diversey Benelux Organisatie

Jul 22, 2019

Per 1 juli jl. heeft Karel van Gorp de leiding van de Diversey Benelux-organisatie op zich genomen

karel-v-Gorp

Karel werkt al 16 jaar met veel enthousiasme, gedrevenheid en focus bij Diversey op veel uiteenlopende nationale en internationale commerciële posities. Karel staat bekend om zijn impact en het behalen van resultaten. De laatste jaren heeft Karel de rol van als Global Account Director ingevuld, heeft hij de verdere ontwikkeling van de Europese export business geleid, alsook de strategie en uitrol voor Diversey aan de wereldwijde Unilever Consumer Brand Business. Naast zijn nieuwe rol als algemeen directeur Benelux Diversey, zal Karel de Unilever Global business en een cross-functioneel e-commerce team leiden, welke de wereldwijde e-commerce business van Diversey opzet.

Karel is ervan overtuigd dat: “Het creëren van wederzijdse voordelen voor klanten en de business leidt tot duurzaam succes. Focus en snel handelen is cruciaal zolang we niet vergeten te blijven verbeteren en samen plezier te maken.

C: +31 6 51 867 515
E: Karel-van.Gorp@diversey.com